اطلاعیه و پیام حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر بهرامی خوشکار، رئیس دانشگاه شهید مطهری پیرامون نحوه برگزاری کلاس بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۳

۱۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۷ اخبار اطلاعیه
تعداد بازدید:۳۴۵

با عنایت به اهمیت اجرای با کیفیت فعالیت‌های آموزشی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی در روزهای پس از تعطیلات آغاز سال به استحضار می‌رساند؛ مطابق با مصوبه شورای‌عالی برنامه‌ریزی آموزشی در کلیه هفته‌های نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برگزاری کلاس‌ها صرفاً به صورت حضوری و پویا خواهد بود.

 

متن پیام حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر بهرامی خوشکار به شرح زیر است:

 

بسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

با عرض سلام و تحیت حضور اساتید، طلاب و دانشجویان و کارمندان مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری و واحدهای تابعه.

سال ۱۴۰۳ را در حالی آغاز می‌کنیم که استاد عزیز حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (رحمة‌الله علیه) در میان ما نیست. فقدان آن استاد سفرکرده اگرچه برای تمامی شاگردان او سخت است، ولی به حول و قوه الهی راه او را با عزمی راسخ ادامه خواهیم داد و حلقات درس و بحث را کمافی‌السّابق پررونق نگه خواهیم داشت. ضمن دعا برای قبولی طاعات همگی و آرزوی توفیق در سال جدید، به اطلاع می‌رساند که کلاس‌های درسی و تمامی فعالیت‌های آموزشی و رفاهی در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ سر ساعت برنامه درسی و کاری شروع خواهد شد و هیچ‌گونه کلاس مجازی و غیرحضوری نخواهیم داشت. البته تعداد معدودی از طلاب و دانشجویان خواهر تابع قوانین جوانی جمعیت و خانواده خواهند بود.

 التماس دعا.

 

محمد بهرامی خوشکار                    

            رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)

کلید واژه ها: دکتر محمد بهرامی خوشکار قائم‌مقام تولیت مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره) رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)