انتصاب جناب آقای حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمد بهرامی خوشکار به سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری

تعداد بازدید:۷۸۵

حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مدّظلّه‌العالی)؛ تولیت معظم مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) طی حکمی حجة‌الاسلام‌والمسلمین آقای دکتر محمد بهرامی خوشکار را از مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۰ به مدت یک سال سِمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری منصوب نمودند.

از درگاه ایزد متعال، توفیقات ایشان را در این سمت مسئلت داریم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، پیش از پیش موفق و پیروز باشید؛ همچنین از تلاش‌ها و زحمات جناب آقای دکتر سید علیرضا فروغی، در مدت تصدی این سمت تشکر و قدردانی گردیده، و موفقیت ایشان را در امور محوله از خداوند متعال خواستاریم.

 

متن حکم حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مدّظلّه‌العالی) به شرح زیر می‌باشد:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

جناب آقای حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمد بهرامی خوشکار (دام بقاء و عزه)

با توجه به اتمام مدت مسئولیت جناب آقای دکتر فروغی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۰ و صلاحیت علمی و اخلاقی و دقت بالای مدیریتی که بحمدالله دارا هستید جنابعالی را به مدت ۱ سال به سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدرسه‌عالی شهید مطهری و دانشگاه‌های وابسته منصوب می‌نمایم و نکاتی را جهت رشد علمی طلاب و دانشجویان و جایگاه علمی و اخلاقی به پیوست تذکر می‌دهم.

ان‌شاءالله از مددهای خاص حضرت ولیعصر (عج) برخوردار باشید.

 

محمد امامی کاشانی                

21 مرداد ۱۴۰۲                      


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) انتصاب دکتر محمد بهرامی خوشکار