گزارش تصویری | همایش آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره)

۲۳ مهر ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۰۹

همایش آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری روز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ با حضور حضرت حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجهی، تولیت معظم مدرسه‌عالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)؛ آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر محترم حوزه‌های علمیه سراسر کشور؛ حجة‌الاسلام‌والمسلمین رحیمی صادق، مدیر محترم مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه تهران؛ آیت‌الله مسعود اوسطی، دکتر سید مصطفی محقق داماد، خانواده شهید سید کمال خالقی و جمعی از اعضای هیأت علمی، اساتید، کارکنان، طلاب و دانشجویان جدیدالورود در محل سالن همایش‌های مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) برگزار گردید.

در آغاز این مراسم آیاتی چند از قرآن کریم تلاوت گردید و سپس آقای دکتر فروغی معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی گزارشی از عملکرد این معاونت ارائه فرمودند و در ادامه حضرت آیت‌الله محقق داماد از اهمیت و زیربنایی بودن علوم دینی ایراد سخن فرمودند.

 خانواده شهید والامقام سید کمال خالقی با دعوت تولیت محترم در این مراسم حضور پیدا کرده و با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار از خانواده ایشان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

تولیت مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره)، حضرت حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجهی ضمن خیر مقدم خدمت مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور بر اهمیت و جایگاه تحصیل در مجموعه مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) تأکید فرمودند.

در این مراسم حضرت آیت‌الله اعرافی مدیر محترم حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تبریک انتصاب تولیت مسجد و مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره)، برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

ایشان با بیان مسیر پیموده شده مجموعه حوزه‌های علمیه، به تاریخچه تحولات و وضعیت موجود علوم اسلامی پرداختند.

در پایان این مراسم کلیپ رهنمودها و ارشادات مقام معظم رهبری در دیدار با تولیت جدید، مدیران و جمعی از اساتید این مجموعه، در خصوص مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره) به نمایش گذاشته شد.

کلید واژه ها: گزارش تصویری مراسم آغاز سال تحصیلی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره)