انتصاب جناب آقای دکتر علیرضا آبین به سِمت عضو کارگروه پشتیبانی و نظارت

تعداد بازدید:۲۶

حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی؛ تولیت معظم مدرسه‌عالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره) طی حکمی آقای دکتر علیرضا آبین را از مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ برای مدت یک سال به عنوان استاد مشاور به سِمت عضو کارگروه پشتیبانی و نظارت مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) منصوب نمودند.

از درگاه ایزد متعال، مزید توفیقات ایشان را در این سمت مسئلت داریم. امید است همواره در پرتو الطاف حضرت حق و مورد تأیید حضرت ولی‌عصر روحی و ارواحُ العالَمینَ لِترابِ مَقْدَمِهِ الفِداء باشند.

 

متن حکم حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

جناب آقای دکتر علیرضا آبین

سلام‌علیکم؛

نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و در اجرای ماده «۳۴» آیین‌نامه تأسیس و فعالیت انجمن‌ها و اتحادیه‌های انجمن علمی دانشجویی؛ به موجب این حکم برای مدت یک سال به عنوان استاد مشاور به سمت «عضو کارگروه پشتیبانی و نظارت مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره)» منصوب می‌شوید.

امید است با توکل بر خداوند متعال و نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی، با بهره‌گیری از مشورت و همفکری صاحب‌نظران متعهد ضمن رعایت دقیق قوانین و مقررات مربوط؛ در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

 

عبدالعلی توجُّهی                                   

تولیت مدرسهعالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: انتصاب مقام تولیت حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالعلی توجُّهی تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)