انتصاب جناب آقای دکتر سید ابوالقاسم نقیبی به سِمت مدیر گروه آموزشی فقه و حقوق خانواده

حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی؛ تولیت معظم مدرسه‌عالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره) طی حکمی آقای دکتر سید ابوالقاسم نقیبی را از مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ با حفظ عضویت در گروه فقه و حقوق خصوصی برای مدت دو سال به سِمت مدیر گروه آموزشی فقه و حقوق خانواده مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) منصوب نمودند.

از درگاه ایزد متعال، مزید توفیقات ایشان را در این سمت مسئلت داریم. امید است همواره در پرتو الطاف حضرت حق و مورد تأیید حضرت ولی‌عصر روحی و ارواحُ العالَمینَ لِترابِ مَقْدَمِهِ الفِداء باشند.

 

متن حکم حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

جناب آقای دکتر سید ابوالقاسم نقیبی

با سلام و تحیت؛

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و به استناد تبصره ذیل ماده «۸» آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی، پژوهشی و فناوری؛ با حفظ عضویت جنابعالی در گروه فقه و حقوق خصوصی، به موجب این حکم برای مدت دو سال به سمت «مدیر گروه آموزشی فقه و حقوق خانواده مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره)» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از الطاف الهی و استمداد از همفکری و همیاری کلیه اعضای محترم گروه و سایر افراد صاحب‌نظر ضمن رعایت دقیق قوانین و مقررات مربوط در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

 

عبدالعلی توجُّهی                                   

تولیت مدرسهعالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: انتصاب مقام تولیت حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالعلی توجُّهی تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره) گروه فقه و حقوق دکتر سیدابوالقاسم نقیبی