انتصاب جناب آقای داود بهرامسری به سمت مشاور تولیت در امور فرهنگی آموزش متوسطه

تعداد بازدید:۹

حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی؛ تولیت معظم مدرسه‌عالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره) طی حکمی آقای داود بهرامسری را از مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ به سِمت مشاور تولیت در امور فرهنگی آموزش متوسطه مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره) منصوب نمودند.

از درگاه ایزد متعال، مزید توفیقات ایشان را در این سمت مسئلت داریم. امید است همواره در پرتو الطاف حضرت حق و مورد تأیید حضرت ولی‌عصر روحی و ارواحُ العالَمینَ لِترابِ مَقْدَمِهِ الفِداء باشند.

 

متن حکم حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

برادر گرامی جناب آقای داود بهرامسری

با سلام و تحیت؛

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، مطابق اختیارات پیش‌بینی شده در وقف‌نامه و با استناد به بند «و» ماده «۱۰» اساسنامه مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری به موجب این حکم به سمت «مشاور تولیت در امور فرهنگی آموزش متوسطه مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره)» منصوب می‌شوید.

امید است با توکل بر خداوند متعال و نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی، منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدّظلّه‌العالی) و با همفکری و همیاری صاحب‌نظران متعهد در تحقق اهداف و برنامه‌های مدرسه‌عالی و دانشگاه موفق و مؤید باشید. توفیق روز افزون شما از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 

عبدالعلی توجُّهی                                   

تولیت مدرسهعالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: انتصاب مقام تولیت حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالعلی توجُّهی تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)