انتصاب جناب آقای حجة‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا فرخ به سمت معاون آموزش متوسطه

تعداد بازدید:۳

حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی؛ تولیت معظم مدرسه‌عالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره) طی حکمی آقای حجة‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا فرخ را از مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ به مدت دو سال به سِمت معاون آموزش متوسطه مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره) منصوب نمودند.

از درگاه ایزد متعال، مزید توفیقات ایشان را در این سمت مسئلت داریم. امید است همواره در پرتو الطاف حضرت حق و مورد تأیید حضرت ولی‌عصر روحی و ارواحُ العالَمینَ لِترابِ مَقْدَمِهِ الفِداء باشند.

 

متن حکم حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

حجة‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای عبدالرضا فرخ

سلام‌علیکم؛

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، مطابق اختیارات پیش‌بینی شده در وقف‌نامه و با استناد به بند «و» ماده «۱۰» اساسنامه مدرسه‌عالی شهید مطهری، به موجب این حکم برای مدت دو سال به سمت «معاون آموزش متوسطه مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره)» منصوب می‌شوید.

شایسته است در راستای ایجاد تحول در آن معاونت موارد زیر مورد اهتمام ویژه قرار گیرد:

  • برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح علمی مدرسه‌عالی و شناسایی استعدادهای درخشان در مراکز وابسته و برنامه‌ریزی برای تربیت افراد برجسته‌ی علمی و زمینه‌سازی جهت راه‌یابی دانش‌آموزان مستعد علمی و اخلاقی به دوره‌های عالی مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره)، سایر دانشگاه‌ها و حوزه علمیه.
  • تهیه و اجرای سند تحول حوزه آموزش متوسطه، افزایش بهره‌وری، کاهش تشریفات اداری و تکریم ارباب‌رجوع.
  • بررسی مستمر فرآیندهای آموزشی و تربیتی در واحدهای زیرمجموعه و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین جهت ارتقای کیفی و کمی آن حوزه.
  • برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از مشارکت هر چه بیشتر مخاطبین در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مجموعه.
  • برنامه‌ریزی در راستای تقویت نگرش‌های دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در دانش‌آموزان و مراقبت از آنان در مقابل انحراف احتمالی و فراهم آوردن زمینه‌ی مناسب برای احیای فرهنگ خلاقیت و نوآوری در مخاطبین.
  • برنامه‌ریزی برای توسعه امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی و فرهنگ‌سازی استفاده بهینه از آن‌ها و تهیه منابع و متون درسی به منظور ارتقاء رشته علوم و معارف اسلامی.
  • بروزرسانی ضوابط و مقررات مورد استفاده در حوزه ذی‌ربط و نظارت بر اجرای کامل آن‌ها و نهادینه کردن ارزشیابی مستمر در واحدهای تابعه.

امید است با توکل بر خداوند متعال و نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی، منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدّظلّه‌العالی) و با همفکری و همیاری صاحب‌نظران متعهد، در تحقق اهداف و برنامه‌های مدرسه‌عالی موفق و مؤید باشید.

 

عبدالعلی توجُّهی                                   

تولیت مدرسهعالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: انتصاب مقام تولیت حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالعلی توجُّهی رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره) تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره)