انتصاب جناب آقای دکتر علیرضا آبین به سمت مدیر واحد زاهدان دانشگاه شهید مطهری (ره)

تعداد بازدید:۲۶۱

حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی؛ تولیت معظم مدرسه‌عالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره) طی حکمی آقای دکتر علیرضا آبین را از مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ به مدت دو سال به سِمت مدیر واحد دانشگاهی زاهدان مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) منصوب نمودند.

از درگاه ایزد متعال، مزید توفیقات ایشان را در این سمت مسئلت داریم. امید است همواره در پرتو الطاف حضرت حق و مورد تأیید حضرت ولی‌عصر روحی و ارواحُ العالَمینَ لِترابِ مَقْدَمِهِ الفِداء باشند.

 

متن حکم حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

جناب آقای دکتر علیرضا آبین

سلام‌علیکم؛

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، مطابق اختیارات پیش‌بینی شده در وقف‌نامه و با استناد به بند «و» ماده «۱۰» اساسنامه مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) و نیز بند «ب» ماده «۵» آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی، پژوهشی و فناوری به موجب این حکم برای مدت دو سال به سمت «مدیر واحد زاهدان مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری» منصوب می‌شوید.

امید است با توکل بر خداوند متعال و نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی، منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدّظلّه‌العالی) و با همفکری و همیاری صاحب‌نظران متعهد، در تحقق اهداف و برنامه‌های مدرسه و دانشگاه موفق و مؤید باشید.

 

عبدالعلی توجُّهی                                   

تولیت مدرسهعالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: انتصاب دانشگاه شهید مطهری زاهدان مقام تولیت تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره) حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالعلی توجُّهی