انتصاب جناب آقای حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید سعید سیدحسینی به سمت معاون امور طلاب، دانشجویی و فرهنگی

تعداد بازدید:۳۴۹

حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی؛ تولیت معظم مدرسه‌عالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره) طی حکمی آقای حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید سعید سیدحسینی را از مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ به مدت دو سال به سِمت معاون امور طلاب، دانشجویی و فرهنگی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) منصوب نمودند.

از درگاه ایزد متعال، مزید توفیقات ایشان را در این سمت مسئلت داریم. امید است همواره در پرتو الطاف حضرت حق و مورد تأیید حضرت ولی‌عصر روحی و ارواحُ العالَمینَ لِترابِ مَقْدَمِهِ الفِداء باشند؛ همچنین از تلاش‌ها و زحمات آقای حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید سعید لواسانی، در مدت تصدی این سِمت تشکر و قدردانی گردیده و موفقیت ایشان را در امور محوله از خداوند متعال خواستاریم.

 

متن حکم حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

برادر ارجمند جناب آقای حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید سعید سیدحسینی

سلام‌علیکم؛

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، مطابق اختیارات پیش‌بینی شده در وقف‌نامه و با استناد به بند «و» ماده «۱۰» اساسنامه مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری و نیز بند «ب» ماده «۵» آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی، پژوهشی و فناوری به موجب این حکم برای مدت دو سال به سمت «معاون امور طلاب، دانشجویی و فرهنگی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری» منصوب می‌شوید.

شایسته است در راستای ایجاد تحول در آن معاونت، موارد زیر مورد اهتمام ویژه قرار گیرد:

  • برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح علمی مدرسه‌عالی و دانشگاه و شناسایی استعدادهای درخشان در مراکز وابسته و برنامه‌ریزی برای تربیت افراد برجسته‌ی علمی.
  • تهیه و اجرای سند تحول دانشجویی و فرهنگی مؤسسه در جهت افزایش بهره‌وری، کاهش تشریفات اداری و تکریم ارباب‌رجوع.
  • برنامه‌ریزی جهت تقویت بنیه‌های اعتقادی، دینی و اخلاقی طلاب و دانشجویان و ایجاد زمینه‌های مناسب و تشویق افراد به تلبس به لباس روحانیت.
  • تقویت ارتباط مؤثر و مداوم با حوزه‌های علمیه و نیز توسعه فضای گفتمان، ارتباط و همکاری‌های فرهنگی با مراکز، مؤسسات و نهادهای فکری، فرهنگی و انقلابی.
  • حمایت از نوآوری‌های فرهنگی، پژوهش‌های طلاب و نشریات دانشجویی.
  • تقویت انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی.
  • توجه به برگزاری جلسات منظم شورای فرهنگی.
  • بروزرسانی و اجرای کامل ضوابط و مقررات فرهنگی و دانشجویی.
  • برنامه‌ریزی در جهت ارتقا شرایط رفاهی، بهداشتی و سلامت جسمی و روحی طلاب و دانشجویان.
  • نظارت و تلاش مستمر در ارتقای شرایط بهداشتی اماکن و مراکز خوابگاهی و دانشجویی.
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای فعالیت‌های فوق‌برنامه.
  • پیگیری امور انظباطی و تمهید سیاست‌ها و برنامه‌های مناسب جهت پیشگیری و کاهش مسائل انظباطی.

امید است با توکل بر خداوند متعال و نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی، منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مُدّظِلّهُ‌العالی) و با همفکری و همیاری صاحب‌نظران متعهد، در تحقق اهداف و برنامه‌های مدرسه و دانشگاه موفق و مؤید باشید.

 

عبدالعلی توجُّهی                                   

تولیت مدرسهعالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: انتصاب معاونت امور طلاب و دانشجویی حجة‌الاسلام‌والمسلمین سید سعید سیدحسینی حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالعلی توجُّهی مقام تولیت تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)