انتصاب سرکار خانم دکتر معصومه مظاهری به سِمت سرپرست دبیرخانه هیأت اجرایی جذب دانشگاه شهید مطهری (ره) و مراکز تحت نظر

تعداد بازدید:۱۷۴

حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی؛ تولیت معظم مدرسه‌عالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره) طی حکمی سرکار خانم دکتر معصومه مظاهری را از مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ با حفظ سِمت به عنوان سرپرست دبیرخانه هیأت اجرایی جذب دانشگاه شهید مطهری (ره) و مراکز تحت نظر منصوب نمودند.

از درگاه ایزد متعال، توفیقات ایشان را در این سمت مسئلت داریم. امید است همواره در پرتو الطاف حضرت حق و مورد تأیید حضرت ولی‌عصر روحی و ارواحُ العالَمینَ لِترابِ مَقْدَمِهِ الفِداء باشند.

 

متن حکم حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

خواهر گرامی سرکار خانم دکتر معصومه مظاهری

دبیر محترم هیأت اجرایی جذب دانشگاه شهید مطهری و مراکز تابعه

با سلام و تحیت؛

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده سرکارعالی، با استناد به بند «و» ماده «۱۰» اساسنامه مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری و نیز ماده «۱۷» آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی، پژوهشی و فناوری، به موجب این ابلاغ با حفظ سِمت به عنوان «سرپرست دبیرخانه هیأت اجرایی جذب دانشگاه شهید مطهری (ره) و مراکز تحت نظر» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره‌گیری از همفکری و تعامل تمامی استادان و صاحب‌نظران متعهد، ضمن رعایت کامل ضوابط و مقررات مربوط، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

 

عبدالعلی توجُّهی                                   

تولیت مدرسهعالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: انتصاب حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالعلی توجُّهی مقام تولیت تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره) دکتر معصومه مظاهری هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی