انتصاب سرکار خانم دکتر معصومه مظاهری به سِمت دبیر هیأت اجرایی جذب دانشگاه شهید مطهری (ره) و مراکز تحت نظر

تعداد بازدید:۱۵۲

حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی؛ تولیت معظم مدرسه‌عالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره) طی حکمی سرکار خانم دکتر معصومه مظاهری را از مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ به عنوان دبیر هیأت اجرایی جذب دانشگاه شهید مطهری (ره) و مراکز تحت نظر منصوب نمودند.

از درگاه ایزد متعال، مزید توفیقات ایشان را در این سمت مسئلت داریم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق و همواره مورد تأیید حضرت ولی‌عصر روحی و ارواحُ العالَمینَ لِترابِ مَقْدَمِهِ الفِداء باشند.

 

متن حکم حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

خواهر گرامی سرکار خانم دکتر معصومه مظاهری

با سلام و تحیت؛

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده سرکارعالی و با عنایت به مصوبه مورخ 1402/12/26 هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی، به موجب این ابلاغ به عنوان «دبیر هیأت اجرایی جذب دانشگاه شهید مطهری (ره) و مراکز تحت نظر» منصوب می‌شوید.

امید است با توکل بر خداوند متعال و نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی، منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدّظلّه‌العالی) و با بهره‌گیری از همفکری و تعامل سایر استادان و صاحب‌نظران متعهد، ضمن رعایت کامل ضوابط و مقررات مربوط، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید. توفیق روزافزون شما از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 

عبدالعلی توجُّهی                                   

تولیت مدرسهعالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: انتصاب هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) دکتر معصومه مظاهری حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالعلی توجُّهی مقام تولیت تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)