گزارش تصویری | مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاون اداری، مالی، مدیریت منابع و موقوفات

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۰ اخبار آموزش و تحصیلات تکمیلی
تعداد بازدید:۴۵۴

مراسم تکریم حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر بهرامی خوشکار و معارفه دکتر سید علیرضا فروغی به سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و همچنین تکریم آقای حامد مجیبی و معارفه آقای دکتر حسین محمدیان خراسانی به سمت معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و موقوفات با حضور حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی؛ تولیت محترم مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره)، جمعی از اعضای هیأت‌علمی و کارکنان در محل سالن‌همایش‌های کتابخانه سپهسالار برگزار گردید.

در این مراسم به ترتیب مدیرکل امور اداری، نماینده کارکنان، حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر بهرامی خوشکار و آقای دکتر فروغی و حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی؛ تولیت محترم مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) سخنرانی کردند.

در پایان مراسم حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی با اهدای لوحی از زحمات معاون پیشین آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و موقوفات مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری تقدیر به عمل آورد و حکم انتصاب را به آقای دکتر فروغی و آقای دکتر محمدیان اهدا و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

کلید واژه ها: گزارش تصویری مراسمات تودیع و معارفه حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالعلی توجُّهی مقام تولیت تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره)