پیام تسلیت حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجهی، تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری به مناسبت درگذشت حجة‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ غلامرضا ذاکری (رحمة‌الله علیه)

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۹ اخبار مقام تولیت
تعداد بازدید:۳۴۸

حجة‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ غلامرضا ذاکری رئیس حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) و امام جماعت مسجد جامع امام محمدباقر (ع) دار فانی را وداع گفت.

درس طلبگی را از تربت‌حیدریه شروع و پس از مهاجرت به مشهد در محضر آیت‌الله میلانی و دیگر استادان بنام آن دوره، تلمذ کرد.

تدریس در مدرسه آیت‌الله میلانی،  فعالیت در نهضت سوادآموزی و مرکز تربیت‌معلم شهید کامیاب، ریاست یکی از شعب مدارس علوم و معارف اسلامی شهید مطهری (ره) و امامت نماز جماعت مسجد و مجتمع فرهنگی امام باقر (ع) در قاسم‌آباد از جمله فعالیت‌های حجة‌الاسلام ذاکری است.

حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی؛ تولیت معظم مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) طی پیامی ارتحال این عالم وارسته و استاد اخلاق را تسلیت گفتند.

 

متن پیام حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت عالم وارسته و استاد اخلاق، حضرت حجة‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ غلامرضا ذاکری (رحمةالله علیه) موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

آن مرحوم به‌حق معلمی متخلق و بزرگوار و دارای سابقه‌ای نورانی و مشحون از خدمات برجسته در عرصه تعلیم و تربیت نوجوانان، جوانان، طلاب و دانشجویان شهر مقدس مشهد به ویژه در مدارس علوم و معارف اسلامی شهید مطهری (ره) بودند.

اینجانب رحلت این روحانی خَدوم را به جامعه حوزوی و دانشگاهی مشهد، شاگردان و دوست داران و خانواده محترم ایشان، تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال، غفران و رحمت واسعه برای آن عزیز سفر کرده و صبر و اجر برای بیت مکرم و بازماندگان محترم ایشان مسئلت می‌کنم.

 

عبدالعلی توجُّهی                                   

تولیت مدرسهعالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالعلی توجُّهی مقام تولیت تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) پیام تسلیت