پیام تبریک مدیر جامعة الزهرا (سلام‌الله علیها) به حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالعلی توجهی

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۸ اخبار مقام تولیت
تعداد بازدید:۱۱۷
سرکار خانم دکتر برقعی مدیر جامعة الزهرا (سلام‌الله علیها) طی پیامی انتصاب حجة‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر توجُّهی به سِمت تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) را تبریک گفتند.

سرکار خانم دکتر سیّده زهره برقعی؛ مدیر جامعة الزهرا (سلام‌الله علیها) طی پیامی انتصاب حجة‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر عبدالعلی توجُّهی به سِمت تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) را تبریک گفتند.

 

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

 

بِسمه‌تعالی

 

حضور محترم حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای توجّهی (زیدعزّه)

 

سلام‌علیکم؛

 با احترام، بدین‌وسیله انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت «تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری» که نشان از توانمندی و تجربه گرانقدر جنابعالی است، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای شما و همکاران محترم، موفقیت، رشد و بالندگی روزافزون آرزومندم.

مستحضرید که مؤسسه علمی، پژوهشی، حوزوی و بین‌المللی جامعه‌الزهرا (علیها‌السلام) در سال ۱۳۶۳ به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره) بنیان نهاده شد و هم اکنون نیز به عنوان بزرگ‌ترین حوزه‌ی علمیه خواهران جهان تشیع مورد عنایت ویژه‌ی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌باشد و فراگیران علوم اسلامی از بیش از ۸۰ کشور جهان در آن به تحصیل علم اشتغال دارند.

این مؤسسه همچون گذشته آماده‌‌ی همکاری با تمامی نهادهای انقلابی و سازمان‌های کشوری و لشکری می‌باشد تا همگام با بخش‌های فرهنگی و اجتماعی کشور، گامی در جهت تقویت بنیه‌ی دینی و فرهنگی خانواده‌ها و تأمین امنیت ذهنی و فرهنگی اقشار مختلف، به ویژه در حوزه‌ی بانوان و دختران برداشته شود.

از درگاه خداوند منان، توفیقات روزافزون همراه با توجهات حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) برای حضرتعالی و همکاران محترم مسئلت دارد.

 

سیّده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا (علیها‌السلام)

 


متن خبر در پایگاه اطلاعرسانی جامعة الزهرا (سلام‌الله علیها) حوزه علمیه خواهران قم


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: پیام تبریک حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالعلی توجُّهی مقام تولیت تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره)