پیام تبریک مدیر حوزه علمیه استان تهران به حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالعلی توجهی

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۱ اخبار مقام تولیت
تعداد بازدید:۲۴۷
حجة‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران طی پیامی انتصاب حجة‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقاى دکتر توجُّهى را به سِمت تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) را تبریک گفتند.

حجة‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای محمدهادی رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران طی پیامی انتصاب حجة‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقاى دکتر عبدالعلى توجُّهى را به سِمت تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) را تبریک گفتند.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

 

بسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

جناب حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالعلی توجُّهی (دامت توفیقاته)

تولیت محترم مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره)

سلام‌علیکم؛

با صلوات بر محمد و آل محمد و با تقدیم احترام، بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان تولیت آن مجموعه حوزوی-دانشگاهی از طرف رهبر حکیم و فرزانه انقلاب تبریک می‌گویم و ضمن درخواست علو درجات برای تولیت سابق آن مدرسه، فقید سعید حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (ره) موفقیت جنابعالی در عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و ارتقاء و رشد علمی و معنوی آن مجموعه علمی را آرزومندم، بدیهی است که مجموعه مدیریت حوزه علمیه استان تهران و مدارس علمیه تهران، آماده کمک و همکاری با جنابعالی در تحقق اهداف فوق‌الذکر می‌باشند.

دوام توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

 

محمدهادی رحیمی صادق

مدیر حوزه علمیه استان تهران

کلید واژه ها: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالعلی توجُّهی مقام تولیت تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) پیام تبریک