گزارش تصویری | مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر آیت‌الله حاج شیخ محمد امامی کاشانی (رِضْوان‌الله عَلِیه) در حرم مطهر رضوی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۰ اخبار مقام تولیت
تعداد بازدید:۳۷۳

مراسم تشییع و تدفین عالم متقی و خدوم آیت‌الله حاج شیخ محمد امامی کاشانی (رِضْوان‌الله تَعالی عَلِیه) تولیت فقید مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره)، عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت تهران و با حضور علما، کارکنان مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری، اساتید حوزه و دانشگاه، خانواده ایشان در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

مراسم از ساعات اولیه صبح سه‌شنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲، زائران و مجاوران حضرت رضا (علیه‌السلام)، استادان حوزه و دانشگاه، شاگردان و کسانی که روزی از حضور این عالم ربانی کسب علم کرده بودند، در مهدیه مشهد برای آخرین دیدار آمده بودند.

طلاب و دانشجویان جوان مشهدی در کنار دانش‌آموزان و دانشجویان دانشگاه شهید مطهری برای آخرین وداع با این استاد بزرگ در این مکان جمع شدند.

در این مراسم شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی کشوری، مدیران عالی حوزه علمیه خراسان، برای بدرقه با مؤسس و مدیر مدرسه‌عالی شهید مطهری حضور داشتند.

مراسم تشییع از خیابان امام رضا (علیه‌السلام) به سمت حرم مطهر رضوی و سپس صحن کوثر و اقامه نماز توسط آیت‌الله سید جعفر سیدان از علمای مشهد برگزار شد.

پیکر آیت‌الله محمد امامی کاشانی (رِضْوان‌الله تَعالی عَلِیه) در دارالزهد در جوار عالمان حرم مطهر رضوی تدفین شد.

کلید واژه ها: مرحوم آیت‌الله امامی کاشانی (رحمة‌الله علیه) تولیت فقید مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره) مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) مقام تولیت