پیام تسلیت حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر بهرامی خوشکار رئیس دانشگاه شهید مطهری در پی ارتحال آیت‌الله سید محمد موسوی بجنوردی

۰۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۸:۴۹ اخبار
تعداد بازدید:۳۵۵

آیت‌الله سید محمد موسوی بجنوردی صبح شنبه 5 اسفندماه ۱۴۰۲ پس از طی یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت و دیار باقی شتافت.

وی که فرزند آیت‌الله‌العظمی سید حسن بجنوردی بود، در سال ۱۳۲۶ هجری شمسی در نجف اشرف متولد شد و تحصیلات حوزوی خود را نیز در همان شهر نزد اساتیدی همچون حضرات آیات امام خمینی، خوئی، حکیم و پدرش گذراند.

ایشان از اساتید گران‌قدر و برجسته مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) بودند که سال‌ها طلاب و دانشجویان مدرسه‌عالی از محضر ایشان بهره‌مند می‌شدند.

حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر بهرامی خوشکار قائم‌مقام تولیت مدرسه‌عالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره) طی پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفتند.

متن پیام حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر بهرامی خوشکار به شرح زیر است:

 

بسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

استاد گرامی، حضرت آیت‌الله موسوی بجنوردی رحلت فرمودند.

اینجانب این ضایعه دردناک را از طرف اساتید، کارکنان، طلاب و دانشجویان مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری به اعضای محترم خانواده و تمام شاگردان حوزوی و دانشگاهی ایشان تسلیت عرض می‌گویم.

آن مرحوم سال‌ها در مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری و سایر مراکز علمی تدریس می‌فرمودند و شاگردان زیادی از خِرمن وجودشان استفاده کردند و در عرصه علم و دانش، پرورش یافتند. ان‌شاءالله که این برکات، توشه‌ای بزرگ و باقیات‌صالحات ابدی برای ایشان خواهد شد و از این رهگذر در جوار قرب اولیاء الهی جای خواهد گرفت.

 

محمد بهرامی خوشکار

قائم‌مقام تولیت مدرسه‌عالی و ریاست دانشگاه شهید مطهری (ره)

6 اسفند 1402

کلید واژه ها: مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) دکتر محمد بهرامی خوشکار پیام تسلیت رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره) قائم‌مقام تولیت مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره)