پیام تسلیت حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمد بهرامی خوشکار درپی شهادت زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان

۱۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۸ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۰
حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر بهرامی خوشکار، قائم‌مقام تولیت مدرسه‌عالی شهید مطهری و ریاست دانشگاه شهید مطهری و نماینده خبرگان رهبری مردم کرمان در پی شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر نمودند.

حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمد بهرامی خوشکار، قائم‌مقام تولیت مدرسه‌عالی شهید مطهری و ریاست دانشگاه شهید مطهری و نماینده خبرگان رهبری مردم کرمان در پی شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر نمودند.

متن پیام حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر بهرامی خوشکار به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، شهر دیار کریمان، کرمان خون‌بار شد و فرشتگان بر فراز آن شعر عاشورایی خواندند و یاران عاشورا به صاحب عاشورا پیوستند، هنگامه سرخ شهیدان تکرار شد و چشمان یاران در پرپر شدن دوستان اشک‌بار گردید.

آمریکا و اسرائیل و اذناب آن‌ها بدانند که نیت پلید آن‌ها هرگز تحقق نخواهد یافت و این ملت به رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای نایب بر حق امام زمان راهی را که به آن ایمان و اعتقاد دارد ادامه خواهد داد و یقین دارد که روزگار ظالمان به سر خواهد رسید و قسط و عدل زمین را پر خواهد کرد.

اینجانب به سهم خود، شهادت هم‌وطنان عزیز و یاران سردار شهید حاج قاسم را به اقوام آن‌ها و به مردم عزیز کرمان، تبریک و تسلیت عرض می‌گویم و اجر و صبر را برای آن‌ها از خدای بزرگ طلب دارم.

 

دکتر محمد بهرامی خوشکار

قائم‌مقام تولیت و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)

۱۴ دی ۱۴۰۲

کلید واژه ها: مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) پیام تسلیت دکتر محمد بهرامی خوشکار رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)