گزارش تصویری | آیین اختتامیه مسابقات بین دانشگاهی شهر تهران جام شهدای غزه

۲۵ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۴ اخبار روابط عمومی
تعداد بازدید:۳۸۷

آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات ورزشی بین دانشگاهی شهر تهران «جام شهدای غزه» به میزبانی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲  با حضور با حضور جناب آقای وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه ۱۲ شهر تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمد بهرامی خوشکار، قائم‌مقام تولیت و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید سعید لواسانی، معاون امور طلاب، دانشجویی و فرهنگی، جناب آقای حامد مجیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره)، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه و خانواده معظم شهدا، جمعی از مدیران، دانشجویان دانشگاه‌های امام علی (ع)، امام صادق (ع)، امور قضایی و طلاب حوزه‌های علمیه در محل سالن همایش‌های مدرسه‌عالی شهید مطهری منطقه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی؛ منطقه ۱۲ را منطقه‌ای اصیل و قدیمی معرفی کرد و گفت: ۱۰۰ درصد حصار طهماسبی و ۷۳ درصد حصار ناصری در آن قرار دارد و امروز مفتخریم در یکی از ۳۱۰ بنای تاریخی منطقه یعنی مدرسه‌عالی شهید مطهری و به بهانه توجه به ورزش میزبان دانشجویان و طلاب عزیز با یاد و نام شهدای مظلوم غزه هستیم.
شهردار منطقه ۱۲، این منطقه را دارای ظرفیت‌های بالای آموزشی، فرهنگی، مذهبی و... دانست و تأکید کرد: این منطقه از شمال و جنوب دارای محلاتی است که دارای نقاط مثبت و همچنین تهدید هستند، محلاتی مانند تختی، هرندی و دروازه غار دارای موضوعات منحصر به فردی هستند که طلاب جوان و خوش‌فکر می‌توانند مدیریت شهری را در کاهش آسیب‌های اجتماعی این محلات یاری دهند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمد بهرامی خوشکار نیز در این مراسم ضمن تأکید بر گسترش ورزش در بین قشر طلبه و دانشجویان که از اهم تأکیدات مقام معظم رهبری می‌باشد از تلاش‌های شهرداری تهران به خصوص منطقه ۱۲ در راستای گسترش ورزش همگانی تشکر و ابراز امیدواری کرد که این رقابت‌ها در دوره‌های آتی با حضور شرکت‌کنندگانی از شهرهای مختلف ایران نیز برگزار شود.
جام شهدای غزه در شش رشته ورزشی (فوتسال، والیبال، دارت، فوتبال دستی، تنیس روی میز و تیر و کمان) برگزار شد که آقایان در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس رو میز، دارت و فوتبال دستی و بانوان در رشته‌های داژبال، تنیس رو میز، دارت و فوتبال دستی با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این مراسم از برگزیدگان و منتخبان این رقابت‌ها با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

کلید واژه ها: مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) جام شهدای غزه مسابقه