پیام تسلیت آقای دکتر نقیبی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهیدمطهری به مناسبت درگذشت حجة‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ محسن حبیبی

۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۱ اخبار آموزش و تحصیلات تکمیلی
تعداد بازدید:۱۳۳۸
حجة‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ محسن حبیبی تولیت حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی و عضو شورای حوزه‌های علمیه استان تهران روز پنج‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۸ دار فانی را وداع گفت.

حجة‌الاسلام‌والمسلمین شیخ محسن حبیبی در سال ۱۳۱۷ در خانواده‌ای مذهبی در تهران دیده به جهان گشود و پس از اتمام دوره متوسطه وارد حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی تهرانی شده تا پایان سطح دروس حوزه در این مدرسه به تحصیل مشغول شد. سپس برای ادامه تحصیلات و شرکت در دروس خارج فقه و اصول از محضر اساتید معزز و آیات عظام: خوانساری، فلسفی، میرزا آقای شیرازی، سید هاشم حسینی‌تهرانی، سید محمد ضیاءآبادی و... بهره جست با پایان تحصیلات به تهران بازگشته و در مدرسه علمیه آیت‌الله مجتهدی‌تهرانی و مدرسه‌عالی شهید  مطهری به تدریس و تربیت طلاب علوم دینی مشغول شدند و تا امروز به این فعالیت ارزشمند مشغول می‌باشند. پس از ارتحال آیت‌الله مجتهدی تهرانی، بنا به وصیت ایشان حاج محسن حبیبی  به جانشینی ایشان به‌عنوان تولیت مدرسه‌علمیه مجتهدی مشغول فعالیت شدند.

دکتر سید ابوالقاسم نقیبی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) طی پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفتند.

 

متن پیام دکتر سید ابوالقاسم نقیبی به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

رحلت عالم پرهیزگار حجة‌الاسلام‌والمسلمین آقای حاج شیخ محسن حبیبی (رحمةالله علیه) از اساتید مدرسه‌عالی را به خاندان مکرّم ایشان و همه شاگردان و بهره‌مندان از محضرشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن استاد، از درگاه خداوند متعال رحمت و رضوان واسعه الهی مسئلت دارم.

 

                 دکتر سید ابوالقاسم نقیبی 

               معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی

کلید واژه ها: مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دکتر سیدابوالقاسم نقیبی پیام تسلیت ارتحال