پیام تسلیت حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مدّظلّه‌العالی) تولیت مدرسه‌عالی شهید مطهری به مناسبت ارتحال حجة‌الاسلام‌والمسلمین شیخ محسن حبیبی

۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۰ اخبار مقام تولیت
تعداد بازدید:۲۱۱۱
حجة‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ محسن حبیبی تولیت حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی و عضو شورای حوزه‌های علمیه استان تهران روز پنج‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۸ دار فانی را وداع گفت.

حجة‌الاسلام‌والمسلمین شیخ محسن حبیبی در سال ۱۳۱۷ در خانواده‌ای مذهبی در تهران دیده به جهان گشود و پس از اتمام دوره متوسطه وارد حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی تهرانی شده تا پایان سطح دروس حوزه در این مدرسه به تحصیل مشغول شد. سپس برای ادامه تحصیلات و شرکت در دروس خارج فقه و اصول از محضر اساتید معزز و آیات عظام: خوانساری، فلسفی، میرزا آقای شیرازی، سید هاشم حسینی تهرانی، سید محمد ضیاءآبادی و ... بهره جست با پایان تحصیلات به تهران بازگشته و در مدرسه علمیه آیت‌الله مجتهدی تهرانی و مدرسه‌عالی شهید مطهری به تدریس و تربیت طلاب علوم دینی مشغول شدند و تا امروز به این فعالیت ارزشمند مشغول می‌باشند. پس از ارتحال آیت‌الله مجتهدی تهرانی، بنا به وصیت ایشان حاج محسن حبیبی  به جانشینی ایشان به عنوان تولیت مدرسه علمیه مجتهدی مشغول فعالیت شدند.

حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مدّظلّه‌العالی) تولیت معظم مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره)، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت تهران طی پیامی ارتحال این عالم ربانی را تسلیت گفتند.

 

متن پیام حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مدّظلّه‌العالی) به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت عالم خدمتگزار به حوزه و مسجد، اهل بیان حجة‌الاسلام‌والمسلمین شیخ محسن حبیبی موجب تأثر و تألم گردید.

این مصیبت را به خانواده معزز و بازماندگان و بستگان و شاگردان که از محضر ایشان استفاده می‌کردند تسلیت؛ و برای آن مرحوم مغفرت و علّوِ مقام و برای خانواده و بازماندگان صبر جمیل از خداوند متعال خواستارم.

 

محمد امامی کاشانی            

17 اسفند ۱۳۹۸              

کلید واژه ها: مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) مقام تولیت مرحوم آیت‌الله امامی کاشانی (رحمة‌الله علیه) تولیت فقید مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره) امام‌جمعه موقت تهران پیام تسلیت ارتحال