پیام تسلیت آقای دکتر نقیبی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهیدمطهری به مناسبت درگذشت حجة‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ علی خلفی

۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۱ اخبار آموزش و تحصیلات تکمیلی
تعداد بازدید:۲۶۴۶
حجة‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ علی خلفی که بیش از ۹ ماه به دلیل نارسایی کبدی بستری و تحت درمان بود، روز جمعه ۱۶ اسفندماه دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

حجة‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ علی خلفی معاون قضایی قوه قضاییه از دانش‌آموختگان باتقوای مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری، پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری و نقاهت سرانجام روز جمعه ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۸ دعوت حق را اجابت نمود و به دیار باقی شتافت.

دکتر سید ابوالقاسم نقیبی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهیدمطهری (ره) طی پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفتند.

 

متن پیام جناب آقای دکتر نقیبی به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر رحلت حجة‌الاسلام‌والمسلمین آقای حاج شیخ علی خلفی از دانش‌آموختگان فرهیخته مدرسه‌عالی شهید مطهری، موجب تألم و تأثر عمیق استادان، کارکنان، طلاب و دانشجویان گردید. امید می‌رفت که آن عزیز سفر کرده با معلومات فقهی و دانش حقوقی که در مقطع تحصیلات تکمیلی این مدرسه‌عالی از محضر عالمان بنام، فراگرفته بود به همراه تجارب ارزشمند قضایی، بیش از پیش برای دستگاه قضایی مؤثر باشد، بدون تردید فقدان این شخصیت قضایی برای دستگاه قضایی کشور ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر است. ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم و فرزندان مکرم ایشان، رحمت و رضوان الهی را برای روح آن مرحوم از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

دکتر سید ابوالقاسم نقیبی                   

             معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) پیام تسلیت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دکتر سیدابوالقاسم نقیبی ارتحال