پیام تسلیت حضرت آیت‌الله امامی کاشانی تولیت مدرسه‌عالی شهید مطهری به مناسبت درگذشت حجة‌الاسلام حاج شیخ علی خلفی

۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۹ اخبار مقام تولیت
تعداد بازدید:۲۳۲۷
حجة‌الاسلام حاج شیخ علی خلفی که بیش از ۹ ماه به دلیل نارسایی کبدی بستری و تحت درمان بود، روز جمعه ۱۶ اسفندماه دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

حجة‌الاسلام حاج شیخ علی خلفی معاون قضایی قوه قضاییه از دانش‌آموختگان با تقوای مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره)، پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری و نقاهت سرانجام روز جمعه ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۸ دعوت حق را اجابت نمود و به دیار باقی شتافت.

حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مدّظلّه‌العالی)، تولیت معظم مدرسه‌عالی و دانشگاه شهیدمطهری (ره)، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت تهران طی پیامی ارتحال این عالم ربانی را تسلیت گفتند.

 

متن پیام حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مدّظلّه‌العالی) به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت جناب مستطات حجة‌الاسلام حاج شیخ علی خلفی موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.

این عالم وارسته از دانش‌آموختگان و طلاب کوشا و باتقوای مدرسه‌عالی شهید مطهری بودند و در دستگاه قضایی کشور قاضی متعهد و متدین و در حل گرفتاری‌های مردم مصداق واقعی حدیث شریف «إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ» بودند، رحمةالله علیه.

این مصیبت را به خانواده محترم و معزز و فرزندان و عزیزانشان و دوستان و آشنایان تسلیت عرض می‌کنم و برای آن انسان با فضل و فضیلت از پیشگاه خداوند متعال مغفرت و علّوِ مقام و برای بازماندگان اجر و صبر از درگاه خداوند مسئلت دارم.

 

محمد امامی کاشانی            

۱۶ مهر ۱۴۰۲                

کلید واژه ها: مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) ارتحال پیام تسلیت مرحوم آیت‌الله امامی کاشانی (رحمة‌الله علیه) تولیت فقید مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره) امام‌جمعه موقت تهران