بیانیه بسیج دانشجویی برادران مدرسه‌عالی شهید مطهری به جهت محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی در جنایت بیمارستان المَعْمَدانی

۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۸ اخبار روابط عمومی
تعداد بازدید:۲۹۱

إِنَّهُۥ مِن سُلَیۡمَٰنَ وَإِنَّهُۥ بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ أَلَّا تَعۡلُواْ عَلَیَّ وَأۡتُونِی مُسۡلِمِینَ

جنایت فاجعه بار رژیم صهیونیستی و حمله وحشیانه و ددمنشانه این رژیم اشغالگر که منجر به شهادت بیش از ۱۵۰۰ نفر که غالب آن‌ها زن و کودک بودند، آتش خشم آزادی‌طلبان را خروشانید و شعله انتقام را به طوفان آتش تبدیل کرد.

همان‌طور که مولا و رهبرمان و نائب بر حق امام زمانمان فرمودند که در صورت ادامه حملات به مظلومان فلسطین مسلمانان سکوت نخواهند کرد.

رژیم جنایتکار صهیونیستی با هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی فلسطین، کلید شروع شمارش معکوس لحظات پایانی عمر خود را فشار داد و این جنایت بزرگ را نقطه عطف نابودی خود قرار داد.

از همه ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا می‌خواهیم به هر طریقی که می‌توانند حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام و نفرت خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام دارند و اقدام علیه این رژیم صفاک را از دولتمردان خود مطالبه کنند.

بسیجیان مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری رحمه‌الله علیه ضمن محکوم نمودن این جنایت لبیک خود را به فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام سید علی خامنه‌ای اعلام و آمادگی کامل خود را جهت هرگونه اقدام علیه این رژیم اشغالگر را اعلام می‌دارند.

اسرائیل بداند که قلب نیروهای مقاومت انقلاب اسلامی تا نابودی و ریشه‌کن شدن این عنصر فاسد بین‌المللی آرام نخواهد گرفت.

إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انتِقامٍ

وٱلسَّلَامُ عَلَیْکُمْ رَحْمَةُ اَللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ

کلید واژه ها: بسیج دانشجویی مدرسه‌عالی شهید مطهری