انتصاب جناب آقای حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید سعید لواسانی به سمت معاون امور طلاب، دانشجویی و فرهنگی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره)

تعداد بازدید:۱۵۱۳

حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مدّظلّه‌العالی)؛ تولیت معظم مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) طی حکمی حجة‌الاسلام‌والمسلمین آقای دکتر سید سعید لواسانی را از مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ به مدت دو سال به سمت معاون امور طلاب، دانشجویی و فرهنگی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) منصوب نمودند.

از درگاه ایزد متعال، توفیقات ایشان را در این سمت مسئلت داریم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، پیش از پیش موفق و پیروز باشید؛ همچنین از تلاش‌ها و زحمات حجة‌الاسلام‌والمسلمین آقای دکتر بهرامی خوشکار، در مدت تصدی این سمت تشکر و قدردانی گردیده، و موفقیت ایشان را در امور محوله از خداوند متعال خواستاریم.

 

متن حکم حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مدّظلّه‌العالی) به شرح زیر می‌باشد:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

جناب آقای حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید سعید لواسانی (دام بقاء و عزه)

با توجه به سوابق حسنه جنابعالی و صلاحیت علمی، اخلاقی و مدیریتی که بحمدالله در شما سراغ دارم جنابعالی را به مدت دو سال به سمت معاون امور طلاب، دانشجویی و فرهنگی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری منصوب می‌نمایم.

از شما انتظار دارم تا در جهت‌دهی دانش‌طلبان به سمت هدف نهایی این مجموعه که همانا تربیت اسلام‌شناس و مبلغ متعهد و متدین و آشنا به علم و زبان روز دنیا می‌باشد با هم‌افزایی و همراهی معاونت آموزشی و پژوهشی طوری حرکت کنید که همواره فرزندان عزیزم، اهداف مدرسه‌عالی شهید مطهری را به‌درستی بپیمایند و موفق شوند.

ان‌شاءالله همواره از دعای خیر حضرت ولیعصر (عج) برخوردار باشید.

 

محمد امامی کاشانی                

۱ خرداد ۱۴۰۲                      


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) معاونت امور طلاب و دانشجویی انتصاب