انتصاب جناب آقای حجة‌الاسلام‌والمسلمین سید هادی حسینی به سمت سرپرست هیئت مرکزی گزینش مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره)

تعداد بازدید:۹۵۳

حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مدّظلّه‌العالی)؛ تولیت معظم مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) طی حکمی حجة‌الاسلام‌والمسلمین آقای سید هادی حسینی را از مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ به مدت شش ماه به سمت سرپرست هیئت مرکزی گزینش مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری منصوب نمودند.

از درگاه ایزد منان، مزید توفیقات ایشان را مسئلت داریم و از تلاش‌ها و زحمات بی‌شائبه حجة‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای حجت‌اله واحدخواه، در مدت تصدی این سمت شکر و قدردانی نموده و موفقیت ایشان در سایر امور محوله از خداوند متعال خواستاریم.

 

متن حکم حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مدّظلّه‌العالی) به شرح زیر می‌باشد:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

جناب حجة‌الاسلام‌والمسلمین سید هادی حسینی (دام بقاء و عزه)

با سلام و تحیت؛

نظر به استعفای حجة‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای واحدخواه و ضمن تشکر از زحمات ایشان با عنایت به تعهد جنابعالی و آشنایی شما با روند گزینش، بدینوسیله شما را با حفظ سمت به عنوان سرپرست هیئت گزینش به مدت شش ماه در مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری منصوب می‌نمایم.

لازم است بر اساس وقف‌نامه و ضوابط و قوانین جاری گزینش و شئونات مدرسه‌عالی و با همفکری صاحب‌نظران، آیین‌نامه اجرایی گزینش طلاب و دانشجویان و اساتید مدعو و کارکنان و سربازان وظیفه دانشگاه‌ها و دبیرستان‌های وابسته تدوین و به رؤیت و تصویب اینجانب برسد.

وَفَّقَکُمُ اللّهُ لِما یُحِبُّ و یَرضی ان‌شاءالله

 

محمد امامی کاشانی                

۵ مرداد ۱۴۰۱                      


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: ویژه کارکنان هیئت مرکزی گزینش انتصاب