آغاز ثبت‌نام برای جذب خواهر معینه کاروان‌های حج تمتع

۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۹ اخبار
تعداد بازدید:۴۷۰
بعثه مقام معظم رهبری به منظور تکمیل نیروهای خواهر معینه کاروان‌های شیعه حج تمتع برای نخستین بار براساس نیاز استان‌ها از میان متقاضیان بومی واجد شرایط نیرو جذب می‌کند.

بعثه مقام معظم رهبری به‌منظور تکمیل نیروهای خواهر معینه کاروان‌های شیعه حج تمتع برای نخستین بار بر اساس نیاز استان‌ها از میان متقاضیان بومی واجد شرایط نیرو جذب می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، مدیر جذب و سازمان‌دهی معاونت فرهنگی بعثـه مقام معظم رهبری روز سه‌شنبه بابیان این مطلب افزود: نحوه جذب و گزینش معینه‌ها در راستای بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت بالای حوزه‌های علمیه سراسر کشور و استفاده از توان علمی و عملی خواهران مبلغِ واجد شرایط در چرخه حج و زیارت طی اطلاعیه‌ای به استان‌ها ابلاغ‌شده است.

حجت‌الاسلام علی پروانه با اشاره به اینکه در این اطلاعیه شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان ذکرشده است، افزود: قراراست آزمون کتبی به‌صورت متمرکز روز جمعه ۲۹ فروردین‌ماه سال آینده در شهر مقدس قم برگزار شود.
به گفته وی از میان افرادی که حدنصاب لازم را در آزمون کسب کنند برای مصاحبه دعوت به عمل می‌آید و پذیرفته‌شدگان در مرحله مصاحبه شفاهی ملزم به ارائه یک لوح فشرده (CD) از جدیدترین سخنرانی خود برای ارزیابی به دفتر نمایندگی بعثه در استان‌ها یا مناطق می‌باشند.
مدیر جذب و سازمان‌دهی بعثه با اشاره به اینکه داوطلبانی که موفق به کسب حداقل ۶۰ درصدی امتیاز در مرحله ارزیابی شوند برای گذراندن آموزش بدو خدمت معرفی خواهند شد، گفت: یکی از شروط اعزام، کسب حداقل معدل ۷۰ درصد از مجموع آزمون کتبی، مصاحبه، ارزیابی سخنرانی و آموزش می‌باشد.
حجت‌الاسلام پروانه در پاسخ به سؤالی درباره نحوه ثبت‌نام و شرکت در آزمون اظهار داشت: کلیه مراحل ثبت‌نام آزمون و پرداخت هزینه ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی از طریق پایگاه مدیریت جذب و سازمان‌دهی به آدرس azmoon.hajj.ir صورت خواهد پذیرفت.
وی بابیان اینکه هزینه ثبت‌نام و شرکت در آزمون ۵۰۰ هزار ریال بوده و با استفاده از کارت‌های عضو شتاب و از طریق درگاه مدیریت جذب و سازمان‌دهی صورت می‌پذیرد، افزود: ثبت‌نام برای آزمون به‌صورت اینترنتی و هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت زینب (سلام‌الله علیها) از ۱۱ الی ۲۵ دی‌ماه امسال و در پایگاه مدیریت جذب و سازمان‌دهی انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بارگذاری تصویر مدارک هم‌زمان با ثبت‌نام در سامانه آزمون ضروری است، اضافه کرد: کلیه متقاضیان می‌بایست حداکثر یک هفته بعد از ثبت‌نام به دفتر نمایندگی بعثه محل سکونت خود مراجعه و اصل و کپی مدارک خواسته‌شده را تحویل دهند؛ تا پس از تأیید و صحت سنجی، مجوز شرکت در آزمون  برای آنان صادر شود.
وی در پایان اظهار داشت: مدارک لازم جهت بارگذاری در ثبت‌نام اینترنتی و ارائه به دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و منابع آزمون کتبی در اطلاعیه جذب و گزینش معینه‌ها ذکرشده و این اطلاعیه در سایت azmoon.hajj.ir برای متقاضیان قابل‌دسترس می‌باشد.

 

کلید واژه ها: مدرسه‌عالی و دانشگاه شهیدمطهری