انتصاب جناب آقای حامد مجیبی به سمت معاون اداری، مالی و مدیریت منابع

تعداد بازدید:۱۷۶۱

حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مُدّظِلّهُ‌العالی)؛ تولیت معظم مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) طی حکمی جناب آقای حامد مجیبی را از مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ با حفظ سمت معاون موقوفات و پشتیبانی به سمت معاون اداری، مالی و مدیریت منابع منصوب نمودند.

از درگاه ایزد منان و حضرت سیدالشهداء (ع)، مزید توفیقات ایشان را در این سمت مسئلت داریم. امید است همواره در پرتو الطاف حضرت حق و مورد تأیید حضرت ولی‌عصر روحی و أرواحُ العالَمینَ لِترابِ مَقْدَمِهِ الفِداء باشید؛ همچنین از تلاش‌ها و زحمات جناب آقای دکتر حسین محمدیان خراسانی، در مدت تصدی این سمت تشکر و قدردانی می‌نماییم.

 

متن حکم حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مُدّظِلّهُ‌العالی) به شرح زیر می‌باشد:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

جناب آقای حامد مجیبی (حَفِظَهُ الله تَعالی)

 با تشکر از زحمات و خدمات شایسته جناب آقای حسین محمدیان و با توجه به سوابق درخشان و تعهد در عملکرد مدیریتی که از شما سراغ دارم و با توجه به جایگاه مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره) از نظر علمی و فرهنگی و تربیتی، شما را با حفظ سمت در حوزه موقوفات به معاونت اداری و مالی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) منصوب می‌نمایم.

امیدوارم نسبت به موارد ذیل اقدام جدی را معمول دارید و به اینجانب گزارش دهید.

  • ایجاد فضای مناسب جهت اجرایی نمودن مفاد وقف‌نامه‌ها، اساسنامه و الزامات تعیین‌شده در صرف اعتبارات دولتی و ساختار سازمانی مناسب در هر دو حوزه مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری.
  • اهتمام و کمک در ایجاد فضای معنوی و پارسایی مدیران و کارمندان و انتخاب آن‌ها بر اساس شایستگی و دانش شغلی و اهتمام به برقراری نظام تشویق و برخورد با تخلفات.
  • افزایش بهره‌وری و کارایی مدیران و کارکنان و هم‌افزایی تشکیلاتی در حوزه‌های اداری و مالی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) و صرفه‌جویی در مصارف با هدف استغناء از بودجه دولتی.
  • فعال نمودن کمیسیون‌ها و کمیته‌های مصوب وزارت علوم (انضباطی-تخلفات اداری و مشورتی) و نیز کمیسیون‌های نظارتی لازم در تصمیم‌گیری مدرسه‌عالی شهید مطهری.
  • همکاری در ایجاد سند راهبردی و برنامه‌ریزی و استفاده از نظرات (مدیریت برنامه‌ریزی) در هماهنگی و پیشبرد برنامه‌های مجموعه.

ان‌شاءالله همواره از دعای خیر امام عصر (بَقیَّةُاللّه الأعظم أرواحُ العالَمینَ لَهُ الفِداء و عَجَّلَ‌اللّهُ تَعالی فَرَجَهُ الشریف) برخوردار و سلامت و موفق باشید.

 

محمد امامی کاشانی                

۲۸ شهریور ۱۴۰۰                  


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: مدیریت امور اداری و رفاهی انتصاب معاونت اداری و مالی معاونت املاک و موقوفات