دیدار دکتر امانی، دبیر کل شورای عالی آموزش‌وپرورش با حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مدّظلّه‌العالی) تولیت معظم مدرسه‌عالی شهید مطهری

۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۷ اخبار مقام تولیت
تعداد بازدید:۱۶۵۴
مدارس علوم و معارف اسلامی باید قوی و با کیفیت باشند. حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مدّظلّه‌العالی) بیان کرد: آموزش‌وپرورش یک‌ نهاد با اهمیت و مؤثر در امر تعلیم و تربیت نسل آینده این کشور است.

حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مدّظله‌العالی)، تولیت معزز مدرسه‌عالی و دانشگاه شهیدمطهری (ره)، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت تهران بیان کرد: «آموزش‌وپرورش یک ‌نهاد با اهمیت و مؤثر در امر تعلیم و تربیت نسل آینده این کشور است.»

حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مدّظلّه‌العالی) این دانش‌آموزان دارای رتبه‌های عالی در کنکور هستند، باید تلاش کرد تا استعداد بچه‌ها شکوفا شود.

ایشان اظهار کردند: کمیته علوم و معارف اسلامی در شورای عالی آموزش‌وپرورش و تحت مسئولیت شماست، برای موفقیت جنابعالی و تمام کسانی که در این زمینه سعی و تلاش می‌کنند دعا می‌کنم و خوشحالم از اینکه کار با وجود شما بزرگواران با جدیت پیش می‌رود.

دبیر کل شورای عالی آموزش‌وپرورش در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته علوم و معارف اسلامی گفت: آموزش‌وپرورش، عمومی‌ترین دستگاه از حیث ارتباطی با مردم است برخی از افراد جامعه با کارکردهای آن آشنایی کمی دارند و فکر می‌کنند کار با بچه‌ها خیلی راحت است درصورتی‌که این‌چنین نیست بلکه کار با بچه‌ها نیازمند دانش، تخصص و توانمندی‌های بسیاری است...

دکتر امانی گفت: شما همیشه دغدغه آموزش‌وپرورش فرزندان این مرزوبوم داشته‌اید و اکنون نیز به کار تعلیم و تربیت مشغول هستید و آثار زیادی هم در این زمینه چاپ و منتشر کرده‌اید.

دبیر کل گفت: مدارس علوم و معارف اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که برای صیانت و حفظ آن شکل‌گرفته است؛ به همراه همکارانم با تمام توان برای کیفیت‌بخشی به این مدارس تلاش خواهیم کرد.

در پایان این دیدار حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مدّظلّه‌العالی) دو جلد کتاب «خط امان» از تألیفات خود را به دبیر کل شورای عالی آموزش‌وپرورش اهدا کردند.

کلید واژه ها: مدارس علوم و معارف اسلامی شهید مطهری مرحوم آیت‌الله امامی کاشانی (رحمة‌الله علیه) تولیت فقید مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره) دیدارها مقام تولیت