پیام تبریک آقای دکتر فروغی به مناسبت افتخارآفرینی طلاب و دانشجویان در کسب رتبه‌های برتر کنکور ۱۳۹۹

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۸ اخبار آموزش و تحصیلات تکمیلی
تعداد بازدید:۱۶۳۵
دکتر سید علیرضا فروغی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی در پیامی کسب رتبه‌های برتر کنکور کارشناسی‌ارشد سال ۱۳۹۹ توسط طلاب و دانشجویان دانشگاه شهید مطهری (ره) را به ایشان تبریک گفت.

دکتر سید علیرضا فروغی؛ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی هم‌زمان با اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ و موفقیت افتخارآفرین طلاب و دانشجویان دانشگاه شهید مطهری در آزمون ورودی کارشناسی‌ارشد؛ در پیامی، این موفقیت بزرگ را تبریک گفت.

 

متن پیام دکتر سید علیرضا فروغی به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ

 

گام گذاشتن در‌راه تحصیل دانش و پیمودن مراحل مختلف آن، توفیقی است که خداوند به بندگان خوبش عطا می‌فرماید. کسب رتبه‌های برتر دانشجویان و طلاب دانشگاه شهید مطهری در آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۱۳۹۹، گواهی است بر سعی و کوشش مجدانه این عزیزان، استادان ارجمند، مجموعه مدیریت و همکاران پرتلاش کلیه واحدهای دانشگاهی که این موفقیت را رقم زدند.

این‌جانب؛ این موفقیت را به طلاب و دانشجویان عزیز؛ خانواده‌های محترمشان، تولیت معظم و مجموعه کادر مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری تبریک عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال توفیق روزافزون برای این گرامیان را خواستارم.

 

 دکتر سید علیرضا فروغی                

           معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) دکتر سیدعلیرضا فروغی مقطع کارشناسی‌ارشد معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی پیام تبریک رتبه‌های برتر کنکور