پیام تشکر حضرت آیت‌الله امامی کاشانی از زحمات و خدمات پر ارزش آقای دکتر سیدابوالقاسم نقیبی

۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۸ اخبار مقام تولیت
تعداد بازدید:۶۲
حضرت آیت‌الله امامی کاشانی تولیت معظم مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری در مرقومه‌ای از زحمات و خدمات پر ارزش آقای دکتر سیدابوالقاسم نقیبی در دوره تصدی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی قدردانی نمودند.

حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مدّظلّه‌العالی)؛ تولیت معظم مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره)، با توجه به اتمام مدت تصدی آقای دکتر سید ابوالقاسم نقیبی، از زحمات صادقانه و تلاش‌های صمیمانه ایشان در زمان تصدی در سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری تقدیر و تشکر کردند.

 

متن پیام حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (مدّظلّه‌العالی) به شرح زیر است:

 

بِسمه‌تعالی

 

جناب آقای دکتر نقیبی (دامت تأییداته)

از روزهای نخستین که جنابعالی را در مدرسه‌عالی شهید مطهری دیدم دریافتم که شما راه استاد شهید مطهری را خواهید رفت و عشق و علاقه به درس و دقت نظر جنابعالی شما را طلبه و محصل باهوش و خوش‌ذوق و اهل فضل و فضیلت نشان می‌داد و بحمدالله راه را به خوبی پیمودید، اکنون در کرسی تعلیم و تربیت طلاب مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری مدت طولانی است که مسئولیت آموزش این مرکز علمی را بر عهده دارید و خدمات درخشان و پرارزش شما شایسته تشکر و تقدیر فراوان است.

ان‌شاءالله تعالی با عمر طولانی عافیت و سلامت و آرامش خاطر راه تعلیم و تزکیه کهشان انبیاء (علیهم‌السلام) است به نحو‌ احسن ادامه خواهید داد و آثار فراوانی برای نسل جوان برجای خواهید گذاشت.

 

محمد امامی کاشانی                           

تولیت مدرسه‌عالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره) 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) تولیت فقید مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره) مرحوم آیت‌الله امامی کاشانی (رحمة‌الله علیه) امام‌جمعه موقت تهران معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دکتر سیدابوالقاسم نقیبی تقدیر و تشکر